2008年9月26日金曜日

Mercy-Duffy

例えば、ふら~っと入った酒場で彼女が歌ってたら(空想ですけど)・・・めっちゃ上がるんやろ~な~ 
気分よくなってお酒たくさん飲んじゃいそうな雰囲気

why wont you release me・・・

昔、同じようなこと言ってたコいたな~


あぁぁ・・・飲みたくなってきた!



Mercy-Duffy



Hit the beat and take it to the pass now . . .
ビートを頂戴、そのままずっと・・・

Yeah Yeah Yeah x4

I love you
愛してるわ
but i gotta stay true
だけど私正直なの
my morals got me on my knees
私は見下げ果てた女よ
I'm begging please stop playing games
お願い、お遊びはやめにしない?

I don't know what this is
cos you got me good
just like you knew you would
この気持ちがなんなのか私には解らないわ
だってあなたが私を「よいこ」に仕立てたのよね?
あなたしか知らない、あなたのやり方で

I don't know what you do
but you do it well
I’m under your spell
あなたがなにをしたのか解らない
だけどお上手ね
私はあなたの思うがままよ


Chorus
You got me begging you for mercy
あなたのせいで私はみじめよ
why won't you release me
いいかげん私を自由にして
you got me begging you for mercy
why won't you release me
I said release me
自由にして頂戴って言ってんの!

Now you think that I
will be something on the side
たぶんあなたは私のことを
隣になにか居る程度に思ってるでしょ

but you got to understand
that i need a man
who can take my hand yes i do
だけど、私には私の手を取ってくれる男の人が必要なの
ええそうよ

I don't know what this is
cos you got me good
just like you knew you would
この気持ちがなんなのか私には解らないわ
だってあなたが私を「よいこ」に仕立てたのよね?
あなたしか知らない、あなたのやり方で

I don't know what you do
but you do it well
I’m under your spell
あなたがなにをしたのか解らない
だけどお上手ね
私はあなたの思うがままよ


You got me begging you for mercy
あなたのせいで私はみじめよ
why won't you release me
いいかげん私を自由にして
you got me begging you for mercy
私はみじめよ
why wont you release me
私を自由にして
I said you’d better release yeah yeah yeah
いいかげん自由にして頂戴

I'm begging you for mercy
yes why wont you release me
I'm begging you for mercy

you got me begging
you got me begging
you got me begging
あなたのせい
あなたのせい
あなたのせい


Mercy, why wont you release me
I'm begging you for mercy
why wont you release me

you got me begging you for mercy
I'm begging you for mercy
I'm begging you for mercy
I'm begging you for mercy
I'm begging you for mercy

Why wont you release me yeah yeah
break it down
もうやめて

(Fade)

0 件のコメント: